torstai 23. helmikuuta 2012

Arvonta päättynyt!!!

Palkinto kasassa ja nyt ei muuta kun OSALLISTUMAAN! Tässäpä tämä tulee:








 Palkintona siis china glazen vintage vixen kokoelmasta aivan älyttömän ihana swing baby! Joku onnellinen svingaava beibi saa tuon :D Muut palkinnot olen kerännyt vaan lakan lisäksi ja ovat käyttämättömiä, eli siinä on myös royal enhancen top coat (päällyslakka) ja cuticle oil (kynsinauhaöljy), kultainen kynsiteippi, pikkupullo mikrohelmiä ja pieni kynsiviila. Palkinnon olen itse kustantanut, lukuunottamatta mikrohelmiä, joka tuli kylkiäisiksi jonkun tilaukseni yhteydessä. Joku kuitenkin kysyy, niin... Arvonnan järjestän, koska haluan järjestää :D No, sanotaan vaikka että 45 blogitekstin kunniaksi! Ja toivotan tällä arvonnalla kaikki tervetulleeksi uuteen blogiini!  :)


Ja sitten sääntöihin:
 
Voit osallistua, kun olet blogini julkinen lukija! Tervetuloa myös uudet lukijat :)


Vanhana lukijana saat lisäarvan!


Lisäarvan saat myös, jos mainostat arvontaani blogissasi, omassa postauksessaan! Käytä ylintä kuvaa.

Eli sinulla on mahdollisuus kolmeen arpaan! Osallistuminen tapahtuu jättämällä kommentti tähän postaukseen, jossa ilmoitat millä nimellä luet ja laitat sähköpostiosoitteesi. Jätä myös mahdollisista lisäarvoista maininta ja jos mainostat arvontaa omassa blogissasi, jätä suora linkki sinne, jotta voin käydä tarkistamassa sen, kiitos! Postitan palkinnon vain suomen sisäpuolelle.

Nyt on siis hyvät mahdollisuudet voittaa!!! Julkiseksi lukijaksi pääset yksinkertaisesti klikkaamalla tuosta sivussa olevaa liity lukijaksi tai jotain (mitäs siinä nyt lukeekaan) ja sieltä pääset rekisteröitymään googlen käyttäjäraadin jäseneksi. Se on helppoa, jos minäkin sen olen osannut tehdä :)  


Kilpailuaika päättyy kolmen viikon päästä torstaina 15.3.2012 kello 12.00 ja arvonnan suoritan (en tiedä vielä miten) myös torstaina 15.3.2012. Voittajaan olen  heti s-postitse yhteydessä, niin saadaan palkinto matkaan. Muista siis ilmoittaa s-postisi! Voittajan nimen (lukija nimesi) julkaisen  blogissani, mitään muita tietojasi en kerro täällä tietenkään.

Onnea arvontaan!!! ARVONTA ON PÄÄTTYNYT! Kiitos osallistujille! :)

83 kommenttia:

  1. Vanha lukija nimellä -Caramel- ja mainostus löytyy tuolta --> http://fromcaramelshands.blogspot.com/2012/02/lisaa-arvontaa-pukkaa.html

    3 arpaa siis ja säpo on caramel-1985@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. vanha lukija nimellä kynsien viemää, mainonta on osoitteessa www.glitternails-tanja.blogspot.com s-posti, heikkutanja@gmail.com eli 3 arpaa

    VastaaPoista
  3. Vanha lukija Tiia Minttu ja mainostin blogissani: http://pinjeta.blogspot.com/2012/02/arvontamainostusta.html. Kolme arpaa siis. pinjeta@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Uusi lukija: Henriikka

    henna.salenius@jippii.fi

    eli 1 arpa :)

    VastaaPoista
  5. Olen vanha lukijasi ja luen nimellä Mirja.
    Mainostin täällä: http://lepikossakuhisee.blogspot.com/2012/02/uusi-arvonta-mainos.html ja laitan vielä sivupalkkiinkin mainoksen jahka vain ehdin :)
    säpö on mirjalepisto@gmail.com
    Elikkäs kaikilla kolmella mukana.
    Mää niin haluun ton CG:n lakan <3

    VastaaPoista
  6. liityin lukijaksi luen nimimerkillä eekku s posti eekku80@netti.fi ja mainostin arvontaasi omassa blogissa http://eekunelm.blogspot.com/
    eli 2 arvalla mukana

    VastaaPoista
  7. liityin lukijaksi!
    S-posti janina.bjorkman@hotmail.com

    eli yksi arpa!

    VastaaPoista
  8. Olen uusi lukija ja luen nimellä ture. :)
    Mainostan arvontaa blogissani : http://naturalnailss.blogspot.com/2012/02/arvontaaa.html
    S-posti on : emmat_93@hotmail.com
    Eli 2 arpaa. :)

    VastaaPoista
  9. Ihana tuo CG lakka!:)
    Uusi lukija olen nimellä Inkku, säpö merisulka@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. Olen uusi lukija nimellä Anzq ja sähköposti: anna.lahtinen@wippies.fi

    Elikkä yhdellä arvalla mukana! (;

    VastaaPoista
  11. Uusi lukija: meluu`

    melissa.juola98@gmail.com

    VastaaPoista
  12. http://melissanblogi98.blogspot.com/2012/02/arvonta.html#comment-form <-- Ja tuolla mainostan :)

    VastaaPoista
  13. uusi lukia : Laululintu eli yksi arpa :) ja säpö on : ahdistuskohtaus-laululintu@luukku.com

    VastaaPoista
  14. Hiphei!
    Lukijana nimellä mirya. Kaksi arpaa siis.
    Ja s-posti:mirya@wippies.com

    VastaaPoista
  15. heips! olen uusi lukijasi, joten yhdellä arvalla mukana! :) heidi-1092@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Olen vanha lukija nimellä Ine ja meilini on ine_91@msn.com eli kaksi arpaa (:

    VastaaPoista
  17. Olen uusi lukija, joka mainostaa blogissaan :)
    Tuolla:http://sussu-beautifulnails.blogspot.com/2012/02/arvonta.html
    S-posti: susannala@wippies.fi

    Kaksi arpaa siis :)

    VastaaPoista
  18. ^ Ai niin, ja siis nimellä Sussu :)

    VastaaPoista
  19. lukijana nimimerkillä tzup, tzupnails@gmail.com

    VastaaPoista
  20. Olen uusi lukija nimellä Emma ja sähköposti on emmmasuo@gmail.com ( :

    VastaaPoista
  21. olen uusi lukija nimellä Taru
    s-posti: taruu94@gmail.com
    http://my-little-addictions.blogspot.com/

    VastaaPoista
  22. Hei! Olen vanha lukija Elisabeth. S.postini on eltsu1999@windowslive.com

    VastaaPoista
  23. Luen nimellä Kati. Ja ole vanha lukijasi!:) eli 2 arpaa
    s.posti on: kati.rinkinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Olen uusi lukija. Luen nykyisin blogiasi nimimerkillä Tiina ja sähköpostini on tiina.elisa@suomi24.fi

    VastaaPoista
  25. Luen nimellä Kisacandy, uusi lukija ;)
    kisacandy@luukku.com

    mainostin arvontaasi myös blogissani:
    http://splendornails.blogspot.com/p/arvonnat.html

    VastaaPoista
  26. Olen vanha lukija nimellä Malla = 2 arpaa
    s-posti naillissima@hotmail.fi

    VastaaPoista
  27. Olen uusi lukija nimellä Inka :) Mainostin arvontaa blogissani:
    http://kynsilakkaholisti.blogspot.com/2012/02/arvonta-kaikki-kynnelle-kykenevat.html

    inka.ovaska@hotmail.com

    VastaaPoista
  28. Minä oon vanha lukija nimellä Reetta. :)
    retu96@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Aivan ihanan värinen tuo lakka! (:
    Luen nimellä Marie. (: Ja uusi olen.

    beautiful.darkness@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. uusi lukija nimimerkillä mony
    sähköposti mony@luukku.com
    eli yhdellä arvalla ollaan mukana :)

    VastaaPoista
  31. Osallistun uutena lukijana, nimellä tiia (1 arpa)
    1plus2on12@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Osallistun :) Olen uusi lukija nimellä Essi ja Sposti on: essi.daniela@live.com

    Yksi arpa siis :)

    VastaaPoista
  33. Osallistun. Vasta törmäsin blogiisi ja selasin pikaisesti läpi. Hyvä että törmäsin! kivoja lakkauksia :)

    Olen sis uusi lukija nimellä miiinari elikä yhdellä arvalla mennään.

    v.mukala@gmail.com

    VastaaPoista
  34. Hei, osallistuisin uutena lukijana!
    charmedtaisan at hotmail.com
    Mainostin täällä: http://korkokengiss.blogspot.com/2012/02/arvontaa-mainostan-taas.html

    VastaaPoista
  35. uusi lukijasi Kiisi-keiju, mainostin blogia/arvontaa; http://kiisi-keiju.blogspot.com/2012/02/arvonta-kaikki-kynnelle-kykenevat.html
    s-posti kiisikeiju@gmail.com

    mukana siis 2 arvalla.

    VastaaPoista
  36. Osallistun,
    olen uusi lukja nimellä Lilli, ja sähköposti on
    Aino-Elisa@hotmail.fi

    Yksi arpa siis vain (:

    VastaaPoista
  37. osallistun ja olen uutena lukijana nimellä Roosa
    sposti: roosa_9@hotmail.com

    VastaaPoista
  38. Liityin lukijaksi ja luen nimellä Jennni :)
    Sähköposti jennimattila95@gmail.com

    eli yksi arpa minulle :)

    VastaaPoista
  39. Täältä ilmoittautuu yksi vanha julkinen lukija nimellä Ida-Maria :) Eli kaksi arpaa. idamariankynnet@yahoo.com

    VastaaPoista
  40. Osallistun!!
    Olen vanha lukija nimellä hannele, joten 2 arpaa :)
    kunsiih(ät)gmail.com

    VastaaPoista
  41. Olen uusi lukija, nimimerkillä ooka (:
    memories@hotmail.fi

    VastaaPoista
  42. Ihana palkinto=)<3
    Olen uusi lukija ja yhdellä arvalla=)
    Luen nimellä anzku^^
    anniina.karhu@hotmail.com

    VastaaPoista
  43. uusi lukija nimillä jjohanna ja @postini on johku_95@hotmail.com

    eli yksi arpa :)

    VastaaPoista
  44. Osallistun yhdellä arvalla, uusi lukija nimeltä Veeeera (:

    s-posti on vekkuli98@gmail.com

    VastaaPoista
  45. Liityin lukijaksi, eli yhdellä arvalla osallistun. :)

    kanerva_89@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Liityin lukijaks :) Yksi arpa siis minulle ^^

    Anyliinix@hotmail.com

    VastaaPoista
  47. Liityin lukijaksi, eli yksi arpa :)

    iinaemilia.toikka@gmail.com

    VastaaPoista
  48. Olen vanha lukija nimellä Heli, eli 2 arpaa :)

    heli.salakari@gmail.com

    VastaaPoista
  49. Uusi lukija olen. Luen nimellä Emmi ja s-posti on emmi.ahola_@hotmail.com

    Täällä mainostin arvontaa: http://ijustlovenails.blogspot.com/p/arvontoja.html

    Eli 2 arpaa :)

    VastaaPoista
  50. Uusi lukija.
    Nimimerkki: I love my nails !
    sp: ella.merkle@gmail.com
    Mainostin täällä: http://rakastanminunkynsia.blogspot.com/2012/02/arvonnan-mainostusta-taas.html

    Ja 2 arpaa siis.

    VastaaPoista
  51. Luen nimellä lotta ja olen vanha lukija
    sp: lottaliuska@windowslive.com
    2 arvalla mennään ;)

    VastaaPoista
  52. Uutena lukijana mukaan kisaan yhdellä arvalla!
    annis.z@gmail.com

    VastaaPoista
  53. Osallistun ja olen uusi lukija nimellä henni. Sähköpostiosoite on henni95@windowslive.com

    VastaaPoista
  54. Osallistun ja oon lukija nimellä Jonskuc:
    Oon vanha lukija ja s. posti: jonna.ahola@gmail.com

    /teen tänää postauksen, nii mainostan sun tota arvontaa, eli 3 arpaa c:

    > www.wefoundcandy.blogspot.com <

    VastaaPoista
  55. Osallistun ja olen uusi lukija nimellä Reetta. Sähköpostini on rrreettaw@gmail.com
    / Osallistun kai yhdellä arvalla :D ?

    VastaaPoista
  56. Luen nimellä Sphf

    ja e-mail on shepaintsherfingers@gmail.com

    niin ja olen uusi lukija :)

    VastaaPoista
  57. oih ihana blogi sulla!
    uusi lukija, nimellä 3nn
    sähköposti enni94@hotmail.com
    eli yhdellä arvalla mennään .:)

    VastaaPoista
  58. Olen uusi lukija nimellä Rosa.
    sähköpostini on tyttonimun@hotmail.com
    eli yksi arpa :)

    VastaaPoista
  59. uusi lukija nimellä masa :)
    s-p on f_masha@inbox.ru
    yhdellä arvalla mukana siis )

    VastaaPoista
  60. vanha lukija nimimerkillä Helmi
    e-mail helmivarppee@hotmail.com
    eli 2 arpaa :)

    VastaaPoista
  61. Uusi lukija nimellä kajsa
    e-mail kaisamaria(at)live.fi

    yhdellä arvalla siis osallistun :)

    VastaaPoista
  62. Uus lukija nimeltä Madli
    s-posti: madli@kolumbus.fi

    VastaaPoista
  63. Olen uusi lukijasi nimellä Ellie
    ja sähköpostini on mintturaita@gmail.com
    yksi arpa siis. :)

    VastaaPoista
  64. vanha lukija nimellä - sara
    sähköposti : sarau-@hotmail.com
    ja mainostin : http://sara-beautifulmistake.blogspot.com/2012/03/mainostusta-part-89324784.html (:

    VastaaPoista
  65. Olen uusi lukija nimellä pinja (:
    s-posti : pinskus@hotmail.com
    yks arpa siis (:

    VastaaPoista
  66. Uusi lukija nimellä noorass
    s-posti:noora.savonen@hotmail.com
    eli yhdellä arvalla mennään (:

    VastaaPoista
  67. uusi lukija nimellä milla

    http://mibeo-myworld.blogspot.com/2012/03/mainostusta-osallistukaa.html täällä mainostan siis. :)

    s-posti millakuronen@hotmail.com

    kahdella arvalla siis mennään :D

    VastaaPoista
  68. Hei! Ihan uusi lukija minäkin eli yksi arpa :) Nyt sitten vaan lueskelemaan noita vanhoja tekstejä.

    VastaaPoista
  69. Olen uusi lukija nimellä Käpsy tai Käpsytin (arvaa vaan muistanko/tiedänkö kummalla nimellä se nyt mahtaa tuolla olla.. kaiketi Käpsy?) No, kuitenkin.

    Ja tässä sähköpostini: sitronella@hotmail.com

    Eli osallistun yhdellä arvalla =)

    VastaaPoista
  70. Uusi lukija nimellä Kynsille

    Mainostus tässä:http://kynsille.wordpress.com/2012/03/11/ja-viela/

    Eli 2kpl arpoja :)

    VastaaPoista
  71. Osallistun. :) Nimimerkki Nora ja email norankynsiblogi@hotmail.com.

    VastaaPoista
  72. Osallistun! Nimimerkki: kiipsa_jussi ja s-posti: kiipsa_jussi@hotmail.com

    VastaaPoista
  73. Osallistun ehdottomasti. Olen uusi lukijasi, nimimerkillä ensu.
    s-posti on ennidotahlforsatelisanetdotfi

    VastaaPoista
  74. Olen uusi lukija nimellä Emilia.
    Sähköposti: tete6@windowslive.com

    Mainostin blogissani omassa postauksessa: http://emilianstuff.blogspot.com/2012/03/kaikki-kynnelle-kykenevat-arvonta.html

    Eli 2 arpaa ! :)

    VastaaPoista
  75. on vanha lukija nimellä janinah
    yksi arpa

    janinahedman@hotmail.com

    VastaaPoista
  76. Olen uusi lukija nimeltään Hanne
    yksi arpa, kiitos

    hanne.kingi@gmail.com

    VastaaPoista
  77. Moi!
    Olen uusi lukija nimimerkillä Kissa. Sähköpostini on hanna-soini(ät)hotmail.com . Mainostin arvontaa blogissani osoitteessa http://kissankynnet.blogspot.com/2012/03/arvontamainos_14.html .
    Osallistuisin siis kahdella arvalla, kiitos.

    VastaaPoista
  78. Olen vanha lukija ja luen nimellä Johanna/Kiisseli. Kaksi arpaa siis! johanna.dammert£hotmail.com

    VastaaPoista
  79. OSALLISTUN! (viimetingassa, mutta kuitenkin.)

    Olen vanha lukija ja osallistun nimellä eeemmi-

    emmi.eronen@hotmail.com

    täällä mainostin arvontaasi:

    http://my-nails-and-my-life.blogspot.com/2012/03/nyt-viela.html

    eli siis kaikilla kolmella arvalla mukana ollaan!

    VastaaPoista
  80. Uutena lukijanasi yhdellä arvalla mukana.
    Mahdottoman upean kokonaisuuden olet kyllä palkinnoksi kerännyt..
    teijadotlentoatelisanetdotfi

    VastaaPoista
  81. Olen vanha lukija :) Ihana palkinto sulla!

    meikkistudio@luukku.com

    VastaaPoista
  82. Huh, vieläkö ehtii... olen uusi lukija eli yksi arpa varmaankin.
    Palkinto on tosissaan ihan superkiva.
    flight(at)luukku.com

    VastaaPoista
  83. Olen vanha lukija nimellä emmi

    sähäri: mimmi1991kisu@gmail.com

    palkinto ihan superkiva! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...