torstai 21. kesäkuuta 2012

Keltaista kynsillä / bongasin ritariperhosen

Heips! Lyhyt postaus viikolla mulla olleista kynsistä...


Jotka tuli tehtyä ja kuvattua kiireessä hutiloiden. Tein taas tähän tyyliin, että lakkasin 3/4 osaa kynttä värillisellä ja glitteri lakan laitoin koko kynnelle. Olen nyt ihastunut lakkaamaan näin, koska on kevyemmän ja raikkaamman näköinen mun mielestä. Sopii kesään :) Nimettömiin laitoin vielä rusetti fimot koristeeksi. Oli muutes mun eka kerta käyttää fimoja ja en vielä ihan tiedä tykkäänkö... Tai en ehkä vaan osannut laittaa. Miten te käytätte niitä? Vinkkejä otetaan vastaan!

Keltainen lakka on Mavalan lemon cream tämän kevään/kesän kokoelmasta ja glitterlakka wild&mildin ghost. 

Lopuksi kuva vielä ritariperhosesta, joka ilahdutti meitä viikko takaperin, kun puuhasteltiin tyttöjen kanssa ulkona. Ei varmaan voi olla huomaamatta talven aikana paleltunutta uutta (nyk.entistä;)) nurmea, kääks :/ Mut perhonen ol hieno ja tykkäsi mun neilikoista :)


Jos ei tule laitettua tänne mitään, niin Hyvää Juhannusta vaan kaikille! Muistakaa pitää järki päässä ja housut jalassa ;)

-piukup-

2 kommenttia:

  1. Mulla on oikeestaan aika paljon fimoja, kun tulin ostaneeksi sata sellasta pötköä + oon sitten jostain vielä voittanut vähän lisää, mutta vaikka fimot on niin hienoja, mun tule aika harvoin käytettyä niitä. Hedelmä- ja rusettifimot on musta kaikkein kivoimpia ja niitä mää lähinnä oonkin käyttänyt.
    Vau, sait ritariperhosesta kuvan. Aina kun nään jonkun hienon perhosen ja lähen kameran kanssa sen perään, niin en koskaan onnistu saamaan kunnollista kuvaa. Ne lähtee tahallaan lentoon aina just ratkasevalla hetkellä ja räpyttelee nauraen johonkin mun ulottumattomiin! En ois huomannu tota nurmikkoa, jos et ois erikseen maininnut. xD
    Hyvää juhannusta myös sulle! Pidetään housut päässä ja järki jaloissa!

    VastaaPoista
  2. itse teen fimojen kanssa sillätavalla, että ennen kynsille laittoa taivutan fimoa hellästi (ettei katkea) niin se mukautuu kynnelle paremmin kun "kova" fimo ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...