tiistai 20. maaliskuuta 2012

Pikainen kahden sinisen vertaus

Moi! Pikapostaus kahdesta lähes samanvärisestä lakasta. Viime viikolla ostin "vahingossa" kaksi melkein samanväristä sinistä. Ainakin pulloissa näyttää samanlaisilta, mutta kynnellä ovat ihan eri maata! Kynnessä mulla on alla edelleen vaalean lila geeli, joka vähän haittaa tätä vertailua. Puolet kynnestä on lakattu flormarin kone helsinki neon sinisellä, puolet goshin blue balloonilla. Katsokaahan mikä ero!

Onpahan mulla pitkä peukun kynsi! :P


Tuo kone helsingin lakkahan on ihan älyttömän läpikuultavaa! Ja goshi taas peittävää. Näissä yksi   kerros lakkaa. Tietysti kai tuokin jotain kertoo, että toinen on nail enamel ja toinen vernis ongles. En tiedä kyllä mitä, kai se koostumus on jotenki erillainen. Halpis lakat on nail enamel, sen olen             huomannut lakka pulloja tutkaillessani. Saa taas valistaa joku tietäväinen jos tietää :)  Oli tarkotus     vielä kiekolle lakata nämä, mutta unohdin. Voin myöhemmin lisätä tähän ne kuvat, jos vaan               muistan. Tuo goshihan oli mulle vähän pettymys, kun tilasin mukamas ihanaa vaalean sinistä ja          tuo tuli. Mutta nyt kynnellä ihan kiva :) Tässäpä tämä tällä kertaa. Nyt pitää rientää...                            


7 kommenttia:

  1. Hupsan, ei olis uskonut että Flormar on noin läpikuultava O__o

    VastaaPoista
  2. Toi GOSHhan on ihana vaaleansininen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä oo :D Tai taitaa se vaalensininen olla kylläkin, mut ei minun etsimäni ihana vaaleasininen :)

      Poista
    2. Mä niin ymmärrän sua. Mulla on varmaan kymmeniä liloja lakkoja, ja edelleen etsin sitä töydellistä lilaa... ;D
      Onnea etsintään!
      PS. Kiva blogi =) Käyn lukemassa, vaikka en ookaa kirjautunu mihinkään palveluun.

      Poista
    3. Kiitos kannustuksesta :) Ja kehuja on aina kiva kuulla! Kiva jos tykkäät!

      Poista
  3. Eikös vernis ongles olekaan kynsilakka ranskaksi? Mä olen ainakin ajatellut niin, ja Wikipedialla testasin, Vernis ongles -> artikkeli englannin kielellä -> nail polish. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a, kyllä voip olla hyvinki mahollista. No, mitä tuo nail enamel sitten on?! Kynsilakkaakohan sekin tarkoittaa jollain kielellä. Hitsit, mä oon pöhkö :D Luulin, et siinä on joku juju, kun osassa lukee enamel, osassa vernis a ongles... hih :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...