maanantai 26. maaliskuuta 2012

Ulkoasu uudistuu, jos uudistuu..

Hei vaan!

Ihan höpötys postaus vaan tulossa tässä. Ja tahdon siis vinkkejä ja mielipiteitä hirvveeesti teiltä lukijoilta, koskien siis tämän blogin ulkoasua. Eli laittakaa niitä tulemaan kommenttipoksiin, kiitän! :)

Olen nyt kirjoitellut reilut pari kuukautta ja ulkoasu on ollut tämän näköinen ihan alusta asti. Paljon on parannettavaa! Keväällä aina tahtoo vähän uudistusta, niin kotona, itselle kuin nyt myös tänne. Minun kulmakivi täällä blogissa on ollut bannerin teko. En ole osannut tehdä sitä. En osaa käyttää meidän kuvankäsittelyohjelmaakaa, pitäisi varmaan opetella :P En edes valmista banneria saanut laitettua, pientä yritystä kyllä oli, mutta blogin otsikkoa en siihen saanut. Eli ohjeita siihen, kiitos. Tai mikä olisi vielä parempaa, joku ihana ihminen laittaisi minulle sähköpostiin (piukup@hotmail.com) valmiin bannerin, ja selkeät ohjeet tälle tunarille, miten tänne sen saisin, olisin ikionnellinen :) Pitää varmaan järjestää kohta joku paras banneri -kisa... mmmh.. hyvä idea?!

Mitäs tykkäätte tekstin tylsästä perus arialista?  Entäs taustat, pitäisikö olla väriä? Mitä muuta???

Itse tykkään lukea selkeitä ei koukeroisia tekstejä ja värilliset taustat hyppivät joskus silmille, niin että tekstiä on vaikea lukea. Niin olen siksi itsekkin niissä pysytellyt. Mitäs muuta mulla vielä oli.. Niin siitä vielä, että miten saan tämän tekstiosion jälkeen alas sen you might also like ja sitten kuvia aiempiin postauksiin?! Koska itse tykkään muissa blogeissa aina likkailla niitä :) Klikkailetteko te muuten niitä?

Eiköhän sitä tässä tällä kertaa ollut kaikki! Laittakaa palautetta ja neuvoja tulemaan, myös sähköpostiin voi ja saa laittaa, eli piukup@hotmail.com

Kiitos paljon jo etukäteen! :)

3 kommenttia:

  1. Aaaah rakastan bannereiden tekoa! Nimimerkillä olen tehnyt pikku ipanoiden suntuubi-sivuille bannereita. :D

    Mutta mulla on sellainen ongelma nimeltä aika jota minulla ei ole. :( Joten taidan jättää tämän väliin kun kuitenkin joku muu avulias ihminen on pommittanut sähköpostiisi sen 10 bannerivaihtoehtoa. :D

    VastaaPoista
  2. Voi tätä kommenttien paljoutta taas!!! Ja sama sähöpostissa, nothing :( Kiitos kuitenkin Sonjalle kommentista, harmi vaan kun sinulla ei ole aikaa... olisin niin tarvinnut juuri tuollaista banneri intoilijaa :D

    VastaaPoista
  3. itse en osaa tehdä bannereita, sori! :D

    mielestäni ulkoasu on selkeä ja miellyttävä, sopivan tyttömäinen :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...