tiistai 28. helmikuuta 2012

Eläimellistä menoa -viikko! :Dalmis

Aaaah, tätä mä odotin ihan into piukeena, että pääsen koiran tassuja tekemähän :D Mä oon 100% koira ihminen! Ja tykkään ihan hirrrvveesti koirista ja ja..(putous ohjelmasta hieman jäänyt levy päälle, milloinkahan tämä rupeaa ärsyttämään?! :)))  ..tykkään kyllä kaikista muistakin eläimistä! Mutta koirista eniten. Nuita koirantassun kuvia mun on jo pitkään tehnyt mieli tehdä, mutta se on vain jotenkin jäänyt. No, nytpähän tuli tilaisuus tehdä niitä. Ja toteutin sitten tämmöiset simppelit dalmatialaisen koiran pilkut. Aika hauskat tuli. Helpot ja hauskat. Eikö?


Elikkäs, dotting toolilla (=sellainen kynsityökalu, jolla helppo tehdä esim.pilkkuja) tein nämä. Tassun jäljet ei ole ihan kyllä koiran tassun jäljen muotoiset, jos taas rupean pilkkua viilaamaan. Niin kuin teen näköjään, mutta voin taas selitellä että tämäkin oli ensimmäinen kerta kun niitä tein. Mun vakio selitys :D Mutta niin totta!!

Näissä käytin:

- royal  enhance french white polish x3 (pakko oli laittaa nuin monta kerrosta, kun mulla on ne glitteriset lilat geelit alla, että saan ne piiloon)
- trindin pikakuivattajaa
- MNY musta lakka

Tähän loppuun on aivan pakko etsiä kuukkelista joku söpö dalmiksen pentu! Ja koirakuume ei kun kasvaa <3

3 kommenttia:

  1. Oih, ihanat dalminakki kynnet! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat kynnet<3 itekin tein tossa pari päivää sitte koiran tassu kynnet ja tuli kyl ihan kivat::))

    http://funnyartic.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Tosi ihanat kynnet! Tykkään kun noi läikät on niin satunnaisesti :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...