torstai 16. helmikuuta 2012

Yhet vanhat helpot..

..Ruotsikynnet :D! Tai värien puolesta tulee tuo naapuri maa mieleen näistä, muuten kyllä ei. Ostin tuossa joku aika sitten näitä craffiti lakkoja alennuksesta kolme kipaletta. On muuten helpot sellaisiin huonoihin kynsi päiviin nämä lakat. Niillä pelastuu päivän/kahden vanha lakkaus tai muuten huono lakkaus. Eilen kotiutui taas uusia lakkoja, jos ehdin, testaan niitä illalla ja kuvia varmaan tulee sitten  huomenna tai ylihuomenna. Nyt en välttis ehdi joka päivä lakkailemaan, kun menin pitkiltä vapailta nyt töihin.. Niin ne pitkät vapaat kostautuu pitkällä työputkella. Niinhän se menee :/

näissä alla MNY:n keltainen lakka ja päällä flormarin sininen craffiti nails
ilman salamaa
ja salamalla. sen verran räikyn väriset että en näissä oikein kauaa viihtynyt ;)

Tuossa vielä kuva nuista graffiti lakoista ja muitapa mulla ei niitä olekaan, ei minkään muunkaan merkkisiä. Suosikkini  näistä ehdottomasti musta! Ja sit tulee kulta ja tuota sinistä en ole käyttänyt kuin vaan tän yhden kerran, vaikka sininen ihan kiva väri onkin, niin tuo nyt vaan on jotenkin liian sininen mun kynsille. Tosi nopeesti muuten menee huonoksi nämä lakat, kulta on jo ihan paksua, vaikka olisinkohan edes viidesti sitä laittanut.. hö, ei hyvä. Miinusta siitä, muutenhan nämä on ihan kivoja lakkoja. Mitäs sä tykkäät graffiti / crackle lakoista?  -Piukup

2 kommenttia:

  1. Mä oon kyllä niin tylsä, etten ole oikein päässyt tuohon graffiti-innostukseen mukaan. Jotenkin mua ei vaan sytytä. Olenkohan liian perfektionisti ja joku pieni mun sisässä vastustaa tota, että joka sormesta tulee erilainen :D :D

    VastaaPoista
  2. Käykäähän kattomassa paljon kauniimmat crackle lakkaukset täältä http://inenlakkaleikit.blogspot.com/2012/02/metallimania.html
    Pikkusen oli Inellä ihanat :)))))

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...