sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Kahden värin leikki

Sunnuntai aamua! Eilen halusin kokeilla sellaista lakkausta, että puolet kynnestä toisella värillä ja puolet toisella. Ja onnistuinkin kohtalaisesti, mutta ensi kerralla teen sen kyllä teippiä käyttäen, koska koska vapaalla kädellä oli niin vaikea olla sotkematta ja lakata vinoon ja ja.. Siksi keksin vetästä rajalle valkoisella nail art lakalla viivan peittämään sotkuisen värien rajan ja lopputuloskin parani! Lakkasin kaksi kerrosta ja molemmat lakat olisi vaatinut varmaan vielä kolmannen keroksen, mutta nou tänks! Minulla teki jo "tuskaa" kuivatella tuota toista kerrosta ja kerrankin maltoin olla sohimatta mihinkään, eikä mennyt lakat rullalle ei. Hyvä minä! Niin no, laitoin minä tavallaan kyllä kolmannenkin kerroksen, nimittäin päällyslakan. Ja neljäs oli se aluslakka, jota nyt vast´ikään olen ruvennut käyttämään :) Että on mulla sittenkin ihan hyvät hermot ;) ...joskus! No, nyt niihin kuviin ennen kuin menee ihan mahottomiksi nämä jutut :)

oikea käsi ilman salamaa
vasuri salamalla, lakka valui kynsinauhoille :/
tyttären ottama kuva, piti "pakottaa" karkki palkkiolla kuvaajaksi :D
ja nuorempi tytär(2v) tietenkin halusi kuvata kanssa, tässä paras otos :)
näitä käytin, se aluslakka puuttuu tuosta kuvasta

Eilen kun tein nämä, niin tykkäsin hirveesti näistä. Tänä aamuna näyttivät jotenkin lällyiltä, mutta eiköhän näillä päivä vielä mennä. Niin että huomenna ei varmaan tule uusia kynsiä, mutta katotaan mitä keksin. Nuo omat (vähäiset) lakat voisin vaikka esitellä ja/tai tipeillekin olen jotain töhrystelyjä tehnyt, niin sitten niitä.. Katotaan mitä tuleman pitää! -Piukup

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...