maanantai 27. helmikuuta 2012

Väli kommenttia arvonnastaniii!

Kivasti lähtenyt arvontaani osallistuminen käyntiin ja paljon tullut uusia lukijoita. Tervetuloa :)
Pientä selvennystä vielä arvontaan: vanha lukija ei ole vanha lukija, jos ei lukenut blogiani jo ennen arvontaa! Toisin sanoen päivän vanha lukija ei ole vielä vanha lukija :D Ja tässä on turha yrittää minua pöryyttää, sillä tiedän tasan ne, jotka olivat vanhoja lukijoitani ennen arvontaa ja niitä oli 16 silloin! Ettäs tiiätte :) Mutta hyväksyn teidät "juksaajat" kuitenkin yhdellä arvalla mukaan!  Ja ja ja.. vielä toinen juttu, neljää osallistujaa en löydä ollenkaan lukijoistani, eli en voi hyväksyä näitä osallistujia ollenkaan. Tarkistakaa siis luethan samalla nimellä, minkä olet ilmoittanut! Kiitos!

 Ja jos et ole vielä osallistunut, niin tästä arvontaan!

Illan jatkoja!  :)

4 kommenttia:

  1. Vähänkö toi on niin tuttu juttu! Mä en enää ehdi pitämään kirjaa kuka on vanha lukijani joten jätin sit sen vaihtoehdon suosiolla pois omasta arvonnastani... vähän harmittaa kun mulla kuitenkin paljon sellaisia jotka jaksavat käydä kertakerran jälkeen lukemassa ja kommentoimassa... Ihana huomata että sullekin on tullut jo noin paljon lukijoita :) Mutta miksei ois tullu ku sun blogi on niin hyvä!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mirja kehusta! Niin ja kiitos että mainostat arvontaani sivupalkissakin! Sinun kauttasi on moni kuule minun blogiini eksynyt :) Niin, nyt on vielä helpompi seurata tuota arvonnan tilannetta, kun ei ole älytsisti lukijoita, vaikka onhan nuita tullut hyvin lisää, ihan yllätävän paljon. Jokohan mä mahdoin sun arvontaan käydä osallistumassa, pitää käydä ihan tarkistamassa... Nyt on niin paljon näitä arvontaja meneillään ;)

    VastaaPoista
  3. En oo varma olinko mie näkyvillä , oon arvontaan osallistunu ja oon ollu liittynyt lukia mutta äsken tää ei näyttäny et oisin lukiana -.- joka ei oo ensimmäine kerta, mutta liityin uudestaan taasen.

    VastaaPoista
  4. Olit laululintu näkyvillä sinä :) Mullekin on muuten joskus, ainakin kerran käynyt niin, että olen liittynyt johonkin lukijaksi ja jotenkin se on sieltä sit hävinnyt ja on pitänyt uudelleen liittyä. Ne on nämä koneet ja ohjelmat.. :/

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...