tiistai 7. helmikuuta 2012

Pliisu lakkaus ja tuliaiset

Heipsistä! En ehtinyt eilen tehdä kuin nopean lakkauksen ja oikeastaan päivän olin pelkällä technicin sweet violetilla ja illalla lisäsin tuon mny hilelakan tuohon päälle. Ja niin näillä mennään tämäkin päivä. Tänään on vähän jännä päivä, kun laitan ystävälle rakennekynnet! Eihän siinä muuten mitään jännää ookkaan paitsi että ne on mun ensimmäiset laatuaan :) Että huomenna on sitten varmaan kuvaa niistä. Hitsit, että nyt rupes jännittää! No, toivotaan et hyvin menee. Lähinnä jännittää se tippien laittaminen ja pysyminen. Aikaisemmin olen itselleni laittanut kyllä geelit pariin kertaan ja minusta nuo jt-cosmeticsilta tilatut geelit on kyllä hyvät. Huomasin tässä että samoja geelejä myy ainakin mimax (suora linkki geeleihin). Hintoja en kyllä vielä älynnyt katsoa, kummassa edullisemmat, mutta varmaan katson sitten kun tarvitsen lisää, sen verran tarkka tyttö olen. Mulla on siis toi Rose nails pohjageeli, rakennegeeli ja top cover. No, tätä rakennekynsijuttua tulee huomenna sitten lisää.. Nyt äipän tuomiin tuliaisiin! Käskin kynsilakkoja tuua ulkomaan reissulta, mutta mamma oli unohtanut ja hätäpäissään helsinki-vantaalta ostanut tullessa pari lakkaa. Eipä siinä, sain ensimmäiset Sally Hansenit :) Niitä tullaan näkemään kynsillä myöhemmin., nyt kuviin..

salamalla
ilman salamaa, isännän tuliais t-paidan tempasin hätäpäissään kuvaus rekvisiitaksi :)
Tuliaisiksi tuli tuo ihana pieni tuoksukynttilä ja nuo lakat. Lisäksi sain pari vaatekappaletta ja huiveja, niin ja korvikset :) Ja tietenkin paaaaljon karkkia! Hyvät oli tuliaiset, sais äippä käydä useammin reissussa ;) Nyt lähden valmistautumaan kynsi "urakkaan"!

Miten on, kiinnostaisko ketään nähä niitä mun tuliais vaatteita ja huiveja?! Mä kyllä ajattelin pysytellä kynsissä tässä blogissa, mutta nyt jo olen vaatteita esittelemässä :) heh. Ehkäpä näette ne sittenkin mun päällä, kun paljastan kasvoni. Tai jos paljastan, ainakin tähän mennessä näyttää siltä.. Muistakaa siis antaa mielipiteenne siitä, tuossa sivulla löytyy tuo rastiruutuun äänestys että ei kun klik klik :) -Piukup

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...