sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Sain jotain ihgua ;)

 


Oi että! Glitz & Glamin Minna antoi minulle tälllaisen tunnustuksen, olen otettu :) Kiitos.


Tehtävänä on:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa linkittämällä hänen blogi postaukseesi.
2. Kirjoittaa 7 faktaa itsestäsi.
3. Lahjoittaa tämä tunnustus 15 blogille/bloggaajalle.
Tässäpä tulee lyhyesti 7 faktaa minusta (en itseasiassa ole kertonutkaan itsestäni täällä oikeastaan mitään, täähän vois olla vähän niin ku esittelisin itseni :)
- Olen 27-vuotias
- Minulla on kaksi ihanaa tytärtä
- Menin naimisiin viime kesänä
- Meillä on koira
- Asun maalla
- Käyn töissä
- Luonteeltani olen iloinen, avoin ja puhelias :)

Siinäpä ne tais jo tullakkin. Tuohon olis voinut keksiä paljon muutakin.. No, tiedä vaikka joskus saan lisää jotain tällaisia, niin sitten voi paljastella lisää itsestään, vaikka vähän eri tavalla. Tästä tuli nyt lyhyt töksäys minusta :)
Laitan sitten tämän tunnustuksen etiäpäin kaikille niille, keiden blogeja mä seurailen eli:
- (anteeksi, en jaksanut (lue osannut;)) linkittää näitä) -
Inen lakkaleikit
janinastar
Kenzi`s Nails
Kynsien viemää
Kynsiski meni!
La La Land
LaurasStyler
Lepikossa kuhisee
Nailed it
Nailicious
Nails of me
polish fonderland
PolishDream
Rakkaus kynsiin
SanNails
Shiny & Glossy
Ja sitten heitän tämän vielä terkkujen kera takasin sille, keltä tän sainkin eli Glitz & Glam <3

-Piukup

ps. muistakaa vastata sivulla olevaan kyselyyn, kiitos :)

7 kommenttia:

  1. Olen tehnyt tämän haasteen aiemmin mutta kiitos silti paljon tunnustuksesta! (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta, laitoin eteenpäin :) Kokeilitko jo niitä oriflamen nail art lakkoja? Kommentit jostain syytä näkyivät vasta nyt:(

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia, olen myös tämän jo aikaisemmin tehnyt, niin ainakin toistaiseksi jää vielä odottelemaan.. (:

    VastaaPoista
  4. Kiitos! On kerinnyt jo blogissani olla, joten jätän tällä kertaa väliin :)

    VastaaPoista
  5. Olkaa hyvät :) tiesinkin, että moni on jo tämän saanut, mutta laitoin kuitenkin..

    VastaaPoista
  6. Oleppa hyvä vain. :) Mukavaa, että ko. tunnustus ilahdutti sinua. :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...