lauantai 21. huhtikuuta 2012

Joku tämmönen tunnustus :)

 

Sain tunnustuksen, tässä tulevat säännöt:

1. Nimeä 15  bloggaajaa.
2. Kerro heille tunnustuksestasi.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen.
5. Lisää the Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi.

Iso kiitos Ehkä huomenna kaikki on toisin -blogin Ooka ja Ida-Marian kynnet -blogin Ida-Maria!!!

Tässä 7 faktaa minusta:

1. Sain silmälasit 2-vuotiaana. Kerhoikäisenä minulla oli paremmassa silmässä jopa semmonen lappu siinä silmälasissa kiinni, vähän kuin merirosvoilla, jotta näkö huonommasta paranisi. En tiiä vaikuttiko se näköön, mutta olihan se näkönen :D ( silloin ei tainnu mua vielä naurattaa). Silmälasit on siis edelleen, välillä käytin piilareita, mut tällä hetkellä oon ihan sinut noitten rillien kanssa :)

2. Olen bemarikuski, eli melekonen shittiläjä liikenteessä ;) Todellisuudessa omistan toyota corolla dx vm pottu ja kuokka :D

3. Minulla on tatuointi tai oikeastaan kaks samassa läjässä.
4. Rakennamme mökkiä.
5. Minulle on tulossa ikäkriisi. Tai sit se on jo etuajassa, eipähän tarvii sit stressata ;)
6. Olen lapsellinen tai lapsenmielinen ainakin. Onks se sama asia :D?!
7. Ja kuten näistäkin ehkä huomaa, olen melkoinen hupsutäti! Sekoitus hökelöä, hölmöä, hauskuutta, iloa,  ripauksella vakavuutta ja paaaljon herkkyyttä niistä on meitsit tehty :)

Sit laitetaan eteenpäin (ei hitto 15 pitäis laittaa aaaaargh.. tässä menee ilta.. oon niin hidas tässä että pakko oikasta tässä, sori ja laitan vaan 5)  Arvon leidit, olkaatte hyvät :)

From Caramel Hands

Kynsien viemää

Slugs and tails and kitty cat tails

Sunshine makes me smile

Welcome to my nails

Viikonlopun jatkoja kaikille!!! 



3 kommenttia:

  1. Voi kiitos tunnustuksesta <3 Se Essien mattalakka oli muistaakseni 15,90€, siis euron kalliimpaa kuin ne värilakat. Ajattelin, että kerranko sitä eletään ja onhan pullossa se 13ml (jos oikein muistan), joten ainakin kestää kauan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin ja sähän kysyit sitä paikkaakin! Citymarketista ostin

      Poista
    2. Ole hyvä <3 Ja kiitos vastauksesta! Mä jatkan kuolailua täällä nuiden essie lakkojen perään :) On varmaan hintansa väärti.. Vai mitä oot mieltä? Olitko vielä ehtiny kokeilla?!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...