sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Pikapostaus: uusimmat tuttavani

Moi! En jaksanut tänään vielä kynsiä lakkailla, kun nuo perjantaiset vai torstaisetkohan ne oli,  kuplakynnet siis ovat vielä hyvässä kunnossa. Huomenna sitten lakkailen taas jotain.. Oisko ehotuksia? No, tässä nyt kaksi uusinta lakkaani. Toinen kone helsingin 378 ja toinen on isadoran marzipan. Kone helsinki oli arvatenkin läpikuultava, kokeilin siis kiekolle näitä. Tuo isadora luulen että kahella kerroksella jo peittää aika hyvin. Tämä on aika paljon näkynyt blogeissa tämä marzipan, mutta onhan tämä kuitenkin niin ihana hemppis vihreä kuin olla vain voi ja sopii mielestäni hyvin kevääseen ja kesään. Pakko hankinta voisinpa sanoa :)

Ilta-auringossa kuvailu <3

Isadora marzipan, yksi kerros

Kone Helsinki 378, yksi kerros
Nää oli muuten mun ensimmäiset lakat mitä lakkasin kiekolle! Yleensä haluan heti koittaa kynsille, mutta näin tällä kertaa. Eiköhän nämä kynsillekin päädy :)

Huomiseen!

ps. Ja saa laittaa niitä lakkaus ideoita, toiveita yms huomiseksi ja se oliskin tosi kiva, jos joku keksis mun puolesta, tällä hetkellä ainakin lyö pää ihan tyhjää :D

2 kommenttia:

  1. Mä olen _melkein_ sortunut tohon Marzipaniin, kun se on jotenkin niin ihana, mutta järjen ääni on vielä voittanut. Mulla on niin iso läjä vihreitä kynsilakkoja, etten tiedä, mihin niiden kanssa vielä joudun. Mutta on toi toisaalta niin nätti. Ah. <3

    VastaaPoista
  2. Mä taas en hirveesti yleensä vihreistä välitä, mut tää oli niin söpön värinen :)

    Kiva muuten ku kommentoit, löysin kauttasi blogisi :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...